Ghid de branding și de vânzări

Ghidul de branding și de vânzări Street View se adresează fotografilor profesioniști și agențiilor. Acesta își propune să vă ajute să vă remarcați în calitate de colaborator de top, să vă asigure echipamentul necesar pentru a arăta și altora perspectiva excelentă Street View sub formă de realitate virtuală și vă pot ajuta clienții să își promoveze statutul Street View cu mândrie. Profitați de elementele următoare pentru a spori vânzările potențiale.

Stickere „Poftiți înăuntru”

Stickere „Poftiți înăuntru”

  • Promovați companiile fotografiate recent care au fost adăugate în Street View
  • Printați acest design de sticker printr-un serviciu de printare la alegere
Fișierul cu insigna Trusted

Fișierul cu insigna Trusted

  • Colaboratorii Street View eligibili pot să folosească insigna Trusted și insigna specifică pentru un vehicul conform ghidului de vânzări și branding de mai jos
  • Utilizatorii care nu (mai) sunt eligibili nu pot folosi aceste insigne
Google Cardboard

Google Cardboard

  • Bucurați-vă de Street View în realitatea virtuală
  • Excelent pentru demonstrații sau drept cadou pentru clienți
  • Când obțineți peste 100 de unități, vă încadrați pentru imagini personalizate și prețuri mai mici per unitate (7,59 USD)
  • Accesați Maxbox VR și beneficiați de reducerile acordate profesioniștilor de încredere care doresc să ofere un cardboard pentru RV personalizat.

Standarde de branding

Chiar dacă nu faceți parte din programul Trusted, unele dintre regulile de mai jos pot fi totuși relevante pentru dvs. Dacă doriți să vă alăturați programului Trusted, citiți Remarcați-vă ca profesionist de încredere pentru a afla mai multe despre cerințe.

Numai fotografii sau companiile care au câștigat statutul Trusted pot folosi marca Google Maps Street View și insigna Trusted ca elemente de marketing. Dacă sunteți profesionist de încredere, vă invităm să profitați de aceste atuuri pentru a pune în evidență statutul privilegiat de care beneficiați. Profesioniștii de încredere pot să folosească insigna, mărcile verbale și elementele de marcă Trusted, inclusiv Google Maps, Street View sau orice alte sigle aferente. Mai jos sunt exemple de lucruri pe care le puteți face cu acestea, precum și de lucruri pe care nu le puteți face. În cazul în care considerați că o persoană încalcă utilizările permise de Google pentru materialele de marcă, puteți să raportați aceste utilizări neadecvate.

Lucruri pe care le puteți face

Lucruri pe care le puteți face

  • Folosiți insigna și elementele de marcă Trusted numai dacă sunteți membru certificat al programului
  • Oferiți fotografii 360 profesionale ca parte a serviciilor dvs.
  • Afișați insigna Trusted numai pe fundal alb, cu suficient spațiu în jur, indiferent de locul în care apare
  • Folosiți insigna Trusted numai în combinație cu numele sau denumirea și sigla companiei
  • Folosiți insigna și elementele de marcă Trusted pe site-uri, în prezentări, pe îmbrăcămintea companiei și pe materialele de vânzări tipărite
  • Asigurați-vă că insigna și elementele de marcă nu sunt cele mai vizibile de pe pagină/îmbrăcăminte
  • Atunci când afișați elemente grafice pe capota unui vehicul, puteți folosi doar propria marcă și propria siglă
Lucruri pe care nu le puteți face

Lucruri pe care nu le puteți face

  • Nu denaturați adevărul și nu ascundeți faptul că faceți parte din programul Trusted atunci când interacționați online cu alte companii.
  • Nu asociați serviciile pe care le oferiți contra cost (de exemplu, atunci când vă prezentați ca prestator Trusted de servicii Street View), alături de calitatea de membru Local Guide. Dacă doriți sfaturi pentru a vinde în continuare servicii de fotografie în timp ce participați la programul Local Guides, urmăriți post de pe Local Guides Connect.
  • Nu modificați siglele și mărcile verbale Google Maps, Street View sau insigna Trusted prin adăugarea de elemente grafice, prin extinderea imaginilor sau prin traducerea textelor.
  • Nu folosiți insigna într-un mod înșelător sau abuziv. De exemplu, nu folosiți insigna într-un mod care sugerează faptul că Google susține un anumit produs sau serviciu.
  • Nu folosiți mărcile comerciale Google, Google Maps, Street View, insigna Trusted sau alte mărci comerciale Google (sau elemente asemănătoare cu acestea) în numele de domeniu
  • Nu afișați pictograma Street View sau elemente de branding Trusted specifice unui vehicul:
    • dacă nu aveți calitatea de membru al programului Trusted;
    • mai mari de 30 cm x 12 cm pe un vehicul;
    • drept elementul de branding cel mai proeminent sau singurul element de branding pe un vehicul.
    • De exemplu:
Standarde de branding

Brandingul la limita superioară/inferioară a imaginilor 360

  • Folosiți sigla/numele companiei la dimensiunea respectivă, ca limită superioară/inferioară. Consultați regulile politicii privind criteriile unui anumit format.
  • Când includeți elemente de branding la limita superioară a imaginii dvs. sau pe acoperișul vehiculului, trebuie:
    • să aveți permisiunea să folosiți elementul de branding;
    • să afișați numai conținutul relevant (de exemplu, care promovează turismul local) sau conținutul limitat la atribuire.
  • În cazul sponsorizării/atribuirii, elementele de branding afișate trebuie:
    • să nu fie însoțite de un element de marcă Google;
    • să nu fie însoțite de elemente grafice sau textuale promoționale (decât dacă sunt relevante pentru locația prezentată);
    • să includă „sponsorizat de” sau un echivalent tradus.
  • Nu folosiți insigna Trusted sau alte elemente de branding Google la limita superioară/inferioară a imaginilor dvs. 360 ​​(inclusiv în elementele grafice de pe capotă, care pot fi vizibile pentru camera foto).

În plus față de aceste reguli, trebuie să respectați Regulile Google de utilizare corectă, Termenii și condițiile privind mărcile, Regulile de utilizare a criteriilor geografice și toate celelalte reguli de utilizare a mărcilor comerciale Google.

Rețineți: dacă nu respectați aceste reguli, este posibil să vă pierdeți certificarea și dreptul de a folosi o insignă Trusted și alte elemente de branding.

Transparență și răspundere

Când altcineva contractează serviciile dvs. fotografice, este important să dați dovadă de aceeași transparență și să vă înțelegeți îndatoririle și drepturile acum când acestea țin de alți oameni, de alte mărci și de alte legi locale.

Reprezentare sinceră

Reprezentare sinceră

În calitate de fotograf sau agenție, nu aveți dreptul de a vă prezenta într-un mod care să sugereze că sunteți angajat de Google. Prezentați-vă într-un mod sincer, ca entitate comercială complet independentă, și comunicați-le clienților rolul limitat al companiei Google ca serviciu de publicare.
Responsabilitatea individuală

Responsabilitatea individuală

Cu toate că, de obicei, imaginile publicate sunt vizibile pe Google Maps în câteva secunde, aceste imagini pot fi respinse ulterior dacă nu respectă politicile Google Maps privind imaginile sau Termenii și condițiile Google Maps.
  • Dacă imaginile comandate sunt respinse de pe Google Maps, responsabilitatea de a soluționa problema va reveni fotografului/agenției și proprietarului companiei
  • Le recomandăm fotografilor să corecteze sau să înlocuiască rapid imaginile care nu respectă politicile noastre și să se asigure că sunt aprobate pe Google Maps. În caz contrar, aceștia trebuie să îi ramburseze clientului banii în situația în care problema nu se poate soluționa
Dreptul de proprietate asupra imaginilor

Dreptul de proprietate asupra imaginilor

Recomandarea noastră este ca, atunci când fotografii/agențiile și proprietarii de companii interacționează, ambele părți să încheie un contract scris care să indice termenii acordului, garanția și drepturile viitoare de proprietate.
  • Stabiliți cine va fi proprietarul imaginilor după încheierea sesiunii. Dacă fotograful/agenția își păstrează calitatea de proprietar, asigurați-vă că proprietarul companiei știe cum poate utiliza imaginile fără a încălca drepturile de autor ale fotografului/agenției. Dacă dreptul de proprietate este transferat proprietarului companiei, asigurați-vă că acesta își dă consimțământul pentru transferarea imaginilor și că înțelege care sunt drepturile pe care le poate reține fotograful/agenția.
  • Nu se poate publica aceeași imagine de două ori, în două conturi diferite (cum ar fi contul fotografului și contul proprietarului companiei).
Respectarea legilor locale

Respectarea legilor locale

Asigurați-vă că, atunci când deserviți clienții, respectați toate legile locale și federale. Nu vă prezentați în mod fals abilitățile sau calitatea finală a lucrărilor efectuate. În plus, trebuie să dețineți asigurările necesare pentru a efectua lucrările pentru care ați fost angajat.
Vizibilitatea imaginilor

Vizibilitatea imaginilor

Google va poziționa imaginile pe Google Maps indiferent de eventualele acorduri contractuale sau comerciale între terțe părți, inclusiv acordurile între proprietarii de companii și fotografi. Faptul că un proprietar de companie a plătit un fotograf profesionist pentru o ședință foto nu constituie o garanție a poziționării sau a apariției imaginilor pe Google Maps.
Evitați conflictele de interese

Evitați conflictele de interese

În cazul anumitor programe Google, în special în Local Guides, este necesar să participați în calitate non-profesională (de exemplu, nu primiți compensații pentru conținutul cu care contribuiți). Dacă vă oferiți serviciile contra cost (de exemplu, vă prezentați ca prestator Trusted de servicii Street View), este important să nu oferiți aceste servicii profesionale la pachet cu alte servicii non-profesionale în cazul cărora trebuie să dați dovadă de imparțialitate (cum ar fi capacitatea dvs. de a posta o evaluare sau o recenzie în calitate de Local Guide).