Ce este Street View?
Următoarele destinații capturate de Google pentru Street View
Descoperiți următoarea destinație a mașinii Street View sau a instrumentului Trekker pentru Street View
{[key]}, …Aflați mai multe
Contribuiți la Street View
Prezentați-vă comunitatea locală, afișați locațiile din apropiere, ajutați la evidențierea companiilor pe Google Maps, cartografiați drumurile locale sau actualizați imaginile Street View pe cont propriu. Există multe modalități prin care puteți contribui, iar toate sunt create pentru a vă ajuta să ieșiți în evidență pe Google Maps.
Programul Street View Trusted
Profesioniștii de încredere sunt fotografi cu experiență, capabili să creeze imagini Street View, atât la nivel stradal cât și în interior. Contactați un profesionist de încredere și evidențiați locațiile din apropiere pe Google Maps.
Publicați fotografii conectate
Prin intermediul noii funcții beta din aplicația Street View, puteți să creați imagini Street View cu ajutorul smartphone-ului Android
Faceți fotografii și postați-le din mers
Folosiți echipamente Street View ready și publicați imagini din mers, cu ajutorul aplicației Street View.
Descărcați aplicația Street View
Interacționați cu clienții și dezvoltați-vă afacerea
Câștigați încrederea clienților și atrageți-i printr-un tur virtual de foarte bună calitate, cu ajutorul căruia aceștia pot ajunge direct la sediul dvs.
-
Când caută companii, consumatorii folosesc produse de cartografiere în 44% dintre cazuri.
Studiu Ipsos [PDF în engleză]
-
În medie, 41% dintre aceste căutări de locații determină o vizită la fața locului.
Studiu Ipsos [PDF în engleză]
-
Detaliile studiului
- S-a efectuat un sondaj online al clienților care căutaseră un restaurant sau un hotel online în ultimele 30 de zile (indiferent de dispozitivul folosit).
- Între 21 iulie și 2 august 2015, s-au cules răspunsuri de la un eșantion de 1201 de persoane.
- Au fost create versiuni diferite ale înregistrării unei companii locale (una pentru un hotel, cealaltă pentru un restaurant). Acestea includeau informații de bază, fotografii și/sau un tur virtual (ambele versiuni au fost create folosind același conținut media).
- Respondenților li s-a cerut să vizualizeze una dintre versiunile diferite pentru fiecare companie în parte (în ordine aleatorie). Fiecare respondent a vizualizat:
- o înregistrare de hotel + o înregistrare de restaurant și
- o înregistrare cu tur virtual + o înregistrare fără tur virtual.
- Notă: pentru prezentarea alternativă a înregistrărilor, acestea au fost selectate aleatoriu, în mod uniform și constant, pentru întregul eșantion.
- După vizualizarea fiecărei înregistrări, respondenților li s-a cerut să își evalueze gradul de interes privind efectuarea unei rezervări.
- Evaluările pentru înregistrările alternative (cu tur al locației sau fără) au fost agregate, astfel încât să se evalueze impactul tururilor virtuale asupra interesului față de compania prezentată.
Colaborați cu un fotograf agreat sau cu o agenție agreată
Contactați și angajați fotografi sau agenții de încredere pentru a spori vizibilitatea companiei pe Google Maps