Dați dovadă de vigilență pentru a depista eventuale practici abuzive și escrocherii

Aveți grijă atunci când vă vizitează sau contactează persoane care se prezintă ca fiind angajați Google care oferă diferite tipuri de asistență și actualizări ale imaginilor sau datelor de orice fel. Subliniem faptul că partenerii nu sunt autorizați să vorbească în numele companiei Google și trebuie să se prezinte ca fiind contractanți independenți.

Vă recomandăm insistent ca, atunci când vă abordează cineva direct în numele companiei Google, să ignorați persoana respectivă dacă vă contactează din motive cum ar fi cele menționate în situațiile de mai jos:

  • oferă servicii / instruire în numele Google pentru măsurarea valorilor, conținut media digital, rapoarte privind tendințele digitale / noile platforme digitale și noile tendințe în domeniul afacerilor, sfaturi privind conținutul media etc.;
  • fac promisiuni care nu au legătură cu funcționarea obișnuită a serviciilor Google, cum ar fi garantarea plasării în primele poziții în Căutare, Google Street View sau pe Google Maps;
  • fac presiuni asupra părții contractante prin apeluri telefonice de telemarketing sau amenințări repetate privind eliminarea conținutului de pe platformele Google.

Este important să rețineți că Google nu angajează fotografii sau agenții, ci doar pune la dispoziție o listă cu profesioniști de încredere (profesioniști cu distincția Trusted în Street View) pregătiți pentru a folosi elemente ale programului Trusted în scopuri de marketing. Acești profesioniști aparțin unor entități independente și toate negocierile au loc fără implicarea sau participarea companiei Google. Profesioniștii trebuie să respecte Politica privind fotografii Street View Trusted.

Fiți pe fază! Profesioniștii Street View Trusted nu pot să realizeze cele de mai jos:

  • să se prezinte drept angajați Google sau să ofere servicii în numele Google;
  • să folosească marca Google, de exemplu, pictograma, insigna și / sau sigla Street View pe vehiculele lor;
  • să folosească mărcile Google, Google Maps și Street View, insigna Trusted și orice altă marcă comercială Google sau una similară într-un nume de domeniu;
  • să garanteze plasarea în primele poziții pe Google Street View sau Google Maps;
  • să facă presiuni asupra unui advertiser pentru ca acesta să se înregistreze sau să folosească în continuare serviciile agenției respective;
  • să ofere cupoane Google Ads în schimbul unei plăți;
  • să asocieze serviciul prestat cu orice activitate non-profesională care presupune imparțialitate, cum ar fi postarea unei evaluări sau recenzii în calitate de Local Guide;
  • să folosească insigna Trusted pentru a oferi diverse servicii în sensul programului, de exemplu: să configureze echipamente pentru măsurarea vizitelor în magazin (semnalizatoare) sau orice alte instrumente pentru măsurarea valorilor performanței campaniilor, instruirea echipelor privind conținutul media digital, raportarea tendințelor digitale / noilor platforme digitale și a noilor tendințe în domeniul afacerilor, sfaturi privind conținutul media, proiecte pilot etc.

Profesioniștii Street View Trusted pot să realizeze cele de mai jos:

  • să perceapă un tarif pentru serviciile pe care le oferă;
  • să folosească propria marcă și siglă pe vehiculul companiei;
  • să folosească insigna Trusted în Profilul companiei;
  • să folosească insigna și elementele de marcă Trusted pe site-uri, în prezentări, pe îmbrăcămintea companiei și pe materialele de vânzări tipărite.

Puteți să comunicați și să raportați problemele legate de un fotograf Street View Trusted certificat completând acest formular.

Siguranța utilizatorilor este o prioritate pentru noi. De aceea, restricționăm folosirea mărcilor și a platformelor Google. Nicio entitate nu este autorizată:

  • să folosească marca Google, de exemplu, pictograma, insigna și / sau sigla Street View pe vehiculele companiei;
  • să folosească mărcile Google, Google Maps și Street View, distincția de profesionist de încredere sau alte mărci comerciale Google ori unele similare într-un nume de domeniu;
  • să folosească mărcile Google, Google Maps și Street View sau alte mărci comerciale Google ori unele similare pe articole de îmbrăcăminte (uniforme etc.);
  • să folosească mărcile Google, Google Maps și Street View sau alte mărci comerciale Google ori unele similare în Profilul Companiei Google;
  • să folosească orice mărci comerciale Google sau insigna Trusted într-un mod care sugerează faptul că Google susține un anumit produs sau serviciu.