Special Olympics World Games

Special Olympics oferă antrenament sportiv pe durata întregului an și găzduiește competiții sportive pentru copii și adulți cu handicap mintal.Datorită activităților acestei organizații, sportivii au ocazia să își îmbunătățească condiția fizică, să își dovedească curajul și să participe la schimburi de daruri în comunitatea internațională.

Dimensiunea operațiunii

Medium

Domeniu

Servicii de asistență socială

Obiective

Atrageți abonați

Să atragă trafic pe site

Să implice publicul

Să măsoare eficiența site-ului

Să își promoveze cauza

Produs

Google Workspace pentru organizații nonprofit

Google Ad Grants

Programul nonprofit YouTube

Sursa fotografiilor

Special Olympics

Site

https://www.specialolympics.org/

Provocarea

La ediția din 2015 a Jocurilor Mondiale, desfășurată la Los Angeles, 6.500 de sportivi din 165 de țări au concurat în 25 de discipline sportive diferite, demonstrând adevăratul înțeles al curajului, bucuriei și hotărârii.

Pentru începerea acestui eveniment de mare amploare a fost necesar să poată fi organizați rapid 30.000 de voluntari, 500.000 de spectatori și donații de zeci de milioane de dolari.

Povestea

Pentru reușita Jocurilor Mondiale din 2015, Special Olympics și-a coordonat voluntarii folosind Google Workspace. Organizația a folosit și Ad Grants ca să implice spectatorii online și a profitat de Google Analytics ca să își înțeleagă mai bine publicul țintă.

„Misiunea noastră de sporire a gradului de conștientizare, care la rândul său determină acceptarea și toleranța, implică prezentarea unor relatări excelente, în așa fel încât să fie văzute de cât mai multe persoane. Google ne-a ajutat să clarificăm cui ne adresăm, dar și să atragem un public internațional, astfel încât să ne putem transmite mesajele.”

Patrick McClenahan, Președinte și director executiv, Ediția din 2015 a Jocurilor Mondiale Special Olympics

Impactul

Campania sa Ad Grants a atras 44% dintre utilizatorii noi pe site-ul Special Olympics și a motivat jumătate din înscrierile de noi abonați.

În plus, prin Google Analytics a reușit să înțeleagă mai clar comportamentul general pe site și a putut să cuantifice cantitatea și sursele de implicare pe care le generau.

Mai mult, având acces la YouTube Space în Los Angeles, organizația a reușit să creeze conținut video atractiv, folosind un buget foarte limitat, iar astfel și-a promovat și mai mult cauza.

Descoperiți modul în care organizațiile folosesc Google pentru organizații nonprofit pentru a avea rezultate.