Thrive DC

Thrive DC, înființată în 1979, are misiunea de a eradica traiul fără adăpost în Washington, D.C.

Dimensiunea operațiunii

Small

Domeniu

Servicii umanitare

Obiective

Să atragă trafic pe site

Să comunice și să colaboreze eficient

Să crească productivitatea și să simplifice operațiunile

Să găsească donatori

Să recruteze, să instruiască și să intre în legătură cu voluntarii

Să strângă fonduri

Să își extindă acoperirea

Să își promoveze cauza

Produs

Google Workspace pentru organizații nonprofit

Google Ad Grants

Sursa fotografiilor

Thrive DC

Site

https://www.thrivedc.org

Dificultatea

16,4 % din populația din Washington D.C. este săracă1, iar prețurile locuințelor cresc de la an la an. Thrive DC trebuie să ia rapid măsuri adaptate pentru a reduce riscul creșterii numărului de persoane fără adăpost din D.C., care a ajuns la 7.4002.

„Când încerci să strângi trei milioane de dolari pentru a servi mii de mese pe an, pentru a ajuta oamenii să renunțe la alcool, să se integreze în societate după ce ies din închisoare sau să găsească un loc de muncă, ultimul lucru pe care ți-l dorești este lipsa eficienței. Cu serviciul Google pentru organizații nonprofit, suntem mai eficienți.”

Daniel Meloy, director de dezvoltare, Thrive DC.

Povestea

O dimineață obișnuită la Thrive DC începe cu un mic dejun consistent servit pentru 150 – 200 de persoane, moment în care clienții pot folosi facilitățile pentru spălarea rufelor și dușurile. Pe toată durata săptămânii, Thrive DC coordonează sprijinul și consilierea pentru abuzul de substanțe, programele de reintegrare post-detenție, o bancă de alimente, formarea profesională, accesul la un curs de computere și servicii de corespondență pentru 1.000 de clienți. Cu o echipă formată din numai 16 persoane, Thrive DC deservește anual peste 2.000 de clienți, coordonează 2.400 de voluntari, oferă 160.000 de mese și distribuie peste 63.500 de kilograme de alimente din stocul său pentru situații de urgență.

Cheia succesului organizației este o echipă productivă, un sistem de gestionare a voluntarilor bine structurat și o strategie eficientă de strângere de fonduri. Când membrii echipei Google pentru organizații nonprofit au făcut o vizită la sediul Thrive DC din Washington, s-au simțit foarte mândri să constate că toate aceste lucruri sunt posibile datorită produselor lor.

Eficiența este esențială pentru o echipă mică a cărei activitate schimbă viața a mii de oameni. Cu ajutorul Google Workspace, organizația Thrive DC este mai productivă. Google Calendar este folosit pentru a repartiza săptămânal sute de voluntari în șase programe diferite, iar evenimentele sunt codate pe culori, pentru a vedea imediat care sunt grupurile de voluntari și când lucrează. Google Drive și Meet duc colaborarea la următorul nivel: „Când organizăm baza de date cu voluntari, lucrăm cu toții în aceeași Foaie de calcul Google. În două ore finalizăm o activitate care altfel ne-ar lua două săptămâni”, spune Kira Lanier, director de dezvoltare, Thrive DC. „Dacă nu ne aflăm în același loc, putem comunica pe chatul de grup Hangout.”

„Datorită serviciului Google Workspace, ducem mai repede lucrul la bun sfârșit și petrecem mai mult timp deservind comunitatea.”

Kira Lanier, director de dezvoltare, Thrive DC


„Deservirea comunității” are o semnificație deosebită pentru Thrive DC. Se referă la oferirea zilnică de alimente și îngrijiri unui grup vulnerabil de persoane, dar și la crearea unor programe de sprijin pentru cei fără adăpost, astfel încât să se reintegreze în societate, să se întrețină singuri, să-și găsească un loc de muncă și, în cele din urmă, o locuință. Un astfel de obiectiv necesită tot mai multe resurse. Strângerea de fonduri tradițională, offline, este în continuare importantă pentru Thrive DC, însă canalele de strângere de fonduri prin intermediul publicității prin poștă nu se dezvoltă. Ca instrument online, Ad Grants a creat o nouă oportunitate pentru strângerea de fonduri. „Susținătorii sunt acum mult mai informați despre activitatea noastră, datorită faptului că ne putem promova online fără costuri. Fără Google, nu am avea resursele necesare” spune Alicia Horton, director executiv. Canalele de donații Thrive DC înregistrează o creștere procentuală de două cifre în fiecare an!

Impactul programului Google pentru organizații nonprofit

  • Google Workspace a schimbat semnificativ modul în care Thrive DC își desfășoară activitatea, gestionează voluntarii, comunică sau caută talente! Pentru prima dată, echipa a făcut o angajare de la distanță. Cu Meet pentru conferințe video și Google Drive pentru trimiterea documentelor, toți pot colabora simplu și simultan din locații diferite.
  • Google Workspace și Ad Grants puse la dispoziție fără costuri au valoarea a peste 1.000 de consultații medicale, plus 40.000 de mese pe an pentru clienții Thrive DC.
  • Cu Ad Grants:
    • donațiile online au crescut cu 38 % din 2017 până în 2018;
    • site-ul are o vizibilitate atât de mare, încât numărul înscrierilor de voluntari la Thrive DC este suficient și organizația nu mai pierde timp cu recrutarea. Astfel, economisește anual 40 de zile lucrătoare, iar cu resursele suplimentare disponibile, Thrive DC acoperă costul a 5.400 de consultații medicale pentru comunitate.

1Sursa: Biroul pentru Recensământ al Statelor Unite, Districtul Columbia, Quick Facts, 2017
2Sursa: Consiliul de cooperare interagenții al Statelor Unite privind traiul fără adăpost (United States Interagency Council on Homelessness)

Descoperiți modul în care organizațiile folosesc Google pentru organizații nonprofit pentru a avea rezultate.