WaterAid

WaterAid schimbă radical viața oamenilor celor mai săraci și mai marginalizați, prin îmbunătățirea accesului la apă potabilă, la instalații sanitare și la programe de igienă.

Dimensiunea operațiunii

Large

Domeniu

Internațional, afaceri externe

Obiective

Produs

Google Workspace pentru organizații nonprofit

Google Ad Grants

Programul nonprofit YouTube

Sursa fotografiilor

WaterAid

Site

https://www.wateraidamerica.org/

Provocarea

Comunicarea eficientă și integrată este esențială pentru a păstra legătura în grupul devotat de angajați și voluntari de la WaterAid. Pentru a pune capăt crizei de apă și sanitație, WaterAid trebuie să își promoveze cauza, astfel încât să rămână o prioritate pentru sponsorii actuali, atrăgând în același timp noi donatori potențiali.

Povestea

WaterAid folosește YouTube pentru a comunica cu publicul în diferite moduri. Conținutul vesel și amuzant devenit viral atrage publicul mai tânăr, în timp ce videoclipurile de la sediile din zonele unde își desfășoară activitatea evidențiază programele sale la nivel mondial.

Google Drive este alt instrument neprețuit prin care angajații pot să acceseze fișiere importante de pe orice dispozitiv și din orice locație. Acest lucru este deosebit de important când este necesar să colaboreze 38 de sedii de pe șase continente.

WaterAid folosește și Google Analytics împreună cu Google Manager de etichete pentru a-și spori capacitățile de analiză, cum ar fi identificarea traficului în funcție de utilizator, nu numai de dispozitiv. Astfel se ajunge la o înțelegere mult mai clară a procesului prin care se obțin conversii pe site-ul WaterAid.

„Oferind organizațiilor caritabile acces la instrumente Google la nivel de companie, acestea beneficiază de un sistem complet integrat prin care pot să creeze, să vizeze, să promoveze și să urmărească mesajele transmise publicului de bază, permițându-le în același timp să concureze folosind resurse aproape nelimitate cu corporații și mărci de mare renume.”

Tiffany Langston, Manager de comunicare, WaterAid

Impactul

Cu ajutorul instrumentelor disponibile prin Google pentru organizații nonprofit, WaterAid a reușit să creeze conținut online mai atractiv și mai interactiv, datorită căruia s-au creat conexiuni mai profunde cu noii donatori. Înțelegându-și publicul online, WaterAid a reușit să-și optimizeze site-ul pentru a oferi cea mai bună experiență utilizatorilor. Datorită acestui sprijin, în ultimul an, WaterAid a reușit să aducă apă curată pentru 2 milioane de oameni și măsuri de sanitație pentru 3 milioane de oameni.

Descoperiți modul în care organizațiile folosesc Google pentru organizații nonprofit pentru a avea rezultate.