Conectează-te cu clienți care îți caută serviciile
Scoate-ți în evidență serviciile
Menționează serviciile oferite, astfel încât clienții să-ți vadă imediat experiența. Afișează fotografii cu alte lucrări ale tale și cu persoanele care fac parte din compania ta.
Ieși în evidență cu recomandările
Arată vechimea pe care o are compania ta și ieși în evidență atunci când clienții caută serviciile pe care le oferi pe Google.
Trimite rapid oferte
Primește solicitări de ofertă și răspunde la acestea, oferindu-le clienților care compară serviciile informațiile de care au nevoie rapid.
Programare simplificată
Permite-le clienților să rezerve servicii în persoană sau online direct din profilul tău.
Comunică direct cu clienții
Obține feedback valoros și răspunde la întrebările din recenziile publice. Interacționează cu clienții prin mesaje directe în Profilul companiei.
Afișează aspecte unice ale companiei
Atrage mai mulți clienți în trei pași simpli, cu Profilul companiei gratuit.
-
Revendică
Creează un Profil de companie sau gestionează un profil existent în Căutare și pe Maps
-
2 Personalizează
Adaugă un program, fotografii și alte detalii și adresează-te mai multor clienți din apropiere
-
Administrează
Trimite actualizări, răspunde la recenzii și conectează-te cu clienți pe Google
Răspunsuri la întrebări
Da, poți avea un profil în cazul în care compania ta nu are o adresă fizică, atât timp cât interacționezi în persoană cu clienții. Poți avea un profil dacă ai o companie hibrid care deservește clienții la adresa companiei tale și vizitează clienții sau face livrări direct. Poți avea un profil și dacă ai o companie cu zone de prestare servicii care vizitează clienții sau îi deservește direct, dar nu deservește clienții la adresa lor fizică, precum instalatorii sau serviciile de curățenie.
Poți arăta că oferi servicii atât în persoană, cât și online în Profilul companiei, cu ajutorul atributelor.
Da. Poți să răspunzi la recenzii când te conectezi la cont. Când răspunzi la o recenzie, răspunsul tău va apărea sub recenzia scrisă de client în Căutarea Google și pe Google Maps, sub eticheta „Răspunsul proprietarului”.