Profitaţi la maximum de potenţialul rapoartelor dvs.

Am grupat într-un singur loc informaţiile care credem că vor fi cele mai utile. Configuraţi-vă contul în doar câteva momente şi păstraţi această listă de verificare ca referinţă pentru a folosi la maximum funcţiile oferite de Google Analytics. În centrul nostru de ajutor puteţi găsi răspunsuri la întrebări frecvente şi puteţi afla cum anume trebuie să configuraţi codul de urmărire.

Noţiuni introductive

Instalaţi codul de urmărire: instalaţi codul de urmărire şi vedeţi rapoarte în decurs de 24 de ore.


Creaţi obiective: identificaţi acţiunile-cheie pe care doriţi să le urmăriţi, ratele de conversie pentru anunţuri, iniţiativele de marketing, comerţul electronic şi altele. Creaţi obiective pentru a măsura eficienţa publicitară.


Lucrul cu datele din rapoarte: exploraţi datele şi aflaţi cum să citiţi rapoartele de bază.

Maximizarea publicităţii online şi a comerţului electronic

Conectaţi-vă contul la AdWords: monitorizaţi veniturile, conversiile şi rentabilitatea investiţiei AdWords. Urmăriţi acest scurt videoclip pentru a afla cum.


Optimizaţi cuvintele cheie: urmăriţi videoclipuri pentru a afla cum să obţineţi maximum de beneficii din cheltuielile publicitare.


Etichetaţi campaniile: urmăriţi conversiile pentru anunţurile de tip banner, pentru marketingul prin e-mail şi pentru alte iniţiative de marketing.


Urmăriţi comerţul electronic: asociaţi performanţele comerţului electronic cuvintelor cheie şi campaniilor de marketing pentru a vedea detalii privind rentabilitatea investiţiei şi multe altele.

Explorarea funcţiilor avansate

Segmentare avansată: creaţi şi utilizaţi segmente personalizate, pentru a izola şi analiza anumite părţi ale traficului.


Raportarea personalizată: utilizaţi interfaţa de tip „trageţi şi plasaţi” pentru a crea rapoarte cu valorile şi dimensiunile dorite.


Urmărirea Flash: urmărire simplificată pentru conţinutul Adobe Flash, Flex şi AS3.


Creaţi rapoarte e-mail personalizate: trimiteţi regulat rapoarte programate părţilor interesate din cadrul companiei dvs.