GoogleGoogle Analytics

Conversii sociale

Furnizarea unei rentabilităţi a investiţiei pentru media sociale reprezintă o sarcină dificilă chiar şi pentru profesioniştii experimentaţi în marketingul online. Dar nu pentru mult timp. Raportul Conversii vă permite să verificaţi rezultatele marketingului prin media sociale şi vă arată în mod clar impactul pe care media sociale îl au asupra afacerii dvs.

Conversii sociale

Prezentare generală

Raportul Conversii indică ratele de conversie şi valoarea monetară a conversiilor care au apărut ca urmare a vizitelor din reţelele sociale. Noi punem în legătură aceste vizite cu obiectivele dvs. şi cu tranzacţiile de comerţ electronic. Dvs. alegeţi obiectivele care sunt importante pentru afacerea dvs., ceea ce vă permite să vedeţi cum anume vă ajută reţelele sociale, privite ca sursă, să atingeţi aceste obiective.

De ce să utilizaţi raportul Conversii?

Cu atât de multe canale şi programe de marketing, înţelegerea efectului acestora asupra obiectivelor dvs. vă permite să luaţi decizii informate în legătură cu strategia dvs. socială.

  • vedeţi impactul reţelelor sociale asupra obiectivelor dvs. în rapoarte simple şi uşor de utilizat;
  • descoperiţi ce materiale generează conversii în rândul utilizatorilor din reţele sociale;
  • arătaţi rapoartele cu rezultate părţilor interesate, pentru a evidenţia valoarea reţelelor sociale.

Cum funcţionează?

  • raportul Conversii utilizează sursa recomandării şi o pune în legătură directă cu obiectivele şi urmărirea comerţului electronic pe care le-aţi definit;
  • rapoartele detaliază contribuţia reţelelor sociale ca ultimă sursă de recomandare a clienţilor dvs. De exemplu, aceştia au ajuns pe site-ul dvs. direct de pe un site social. De asemenea, rapoartele pot arăta cazurile în care un site social a fost implicat într-o măsură mai mare în calea spre conversie.

Unde îl pot găsi?

Raportul Conversii poate fi găsit în fila Raportare standard, la Surse de trafic > Social > Conversii.