GoogleGoogle Analytics

Remarketing prin Google Analytics

Remarketingul este o metodă eficientă de a extinde acoperirea şi de a aduce clienţii mai aproape de etapa de achiziţie. Acum este mai simplu ca oricând să profitaţi de toate datele complexe disponibile în Google Analytics şi să le utilizaţi pentru a vă îmbunătăţi performanţa campaniei.

Remarketing

Prezentare generală

Remarketingul prin Google Analytics vă permite să accesaţi informaţii valoroase despre vizitatorii site-ului care manifestă interes faţă de produsele şi serviciile dvs. (de exemplu, despre vizitatorii care au consultat anumite pagini sau au plasat articole în coşul de cumpărături). După ce identificaţi publicul vizat, puteţi difuza în Reţeaua de display Google anunţuri adaptate la publicul respectiv.

Cum funcţionează?

Acum este mai simplu şi mai rapid să găsiţi clienţii doriţi. Selectaţi dintre listele de remarketing predefinite sau creaţi propriile liste personalizate, toate acestea fiind bazate pe valori Google Analytics cunoscute, cum ar fi paginile afişate, durata vizitei şi atingerile obiectivelor. Apoi trimiteţi automat listele de clienţi la Google AdWords şi difuzaţi anunţuri direcţionate în numai câteva minute şi cu numai câteva clicuri. Acoperiţi exact publicul dorit profitând de cele peste două milioane de site-uri din Reţeaua de display Google.

Unde este disponibil

Faceţi clic pe fila „Administrator” din colţul de sus în Google Analytics (trebuie să fiţi administrator de cont), apoi pe fila „Liste de remarketing”.

De ce este recomandat să utilizaţi remarketingul prin Google Analytics?

  • Atrageţi exact clienţii potriviţi bazându-vă pe statistici online complexe
  • Difuzaţi anunţuri direcţionate în Reţeaua de display Google pe baza segmentelor dvs. de clienţi
  • Creaţi şi modificaţi cu uşurinţă liste complexe în interfaţa noastră intuitivă

Ţineţi cont de contribuţia pe care o poate aduce remarketingul strategiei dvs. publicitare

  • Identificaţi şi atrageţi clienţi noi în regiunea dvs.
  • Transformaţi cumpărătorii potenţiali care se documentează în cumpărători reali
  • Atrageţi din nou pe site cumpărătorii care au plasat articole în coşul de cumpărături, dar nu au efectuat o achiziţie
  • Păstraţi clienţii care au efectuat o achiziţie în trecut
  • Oferiţi clienţilor fideli un statut special şi oferte deosebite

Comentariile clienţilor

SPIL GAMES

„Remarketingul prin Google Analytics este foarte uşor de utilizat şi ne permite să ajungem exact la tipurile de utilizatori de care suntem interesaţi. Faptul că este integrat cu Google Analytics şi AdWords este un avantaj în plus, întrucât nu este necesar să ne instruim echipele.

„Există multe oportunităţi în acest sens, de exemplu, difuzarea mai multor campanii mai mici cu anunţuri grafice, pentru a ne axa pe segmente precise de clienţi.”

-- Jeroen van der Veen, specialist SEA principal la Spil Games