Rapoarte privind accesarea site-ului de pe dispozitive mobile

Înțelegând traficul mobil către site-ul dvs., vă puteți da seama dacă trebuie să implementați un design adaptat sau dacă este justificată crearea unui site mobil separat. Deoarece utilizarea dispozitivelor mobile este în continuă creștere, iar preferințele consumatorilor se schimbă, analiza și optimizarea pentru dispozitive mobile sunt elemente esențiale pentru strategia și succesul dvs.

Dispozitiv mobil

Raportul Prezentare generală: aflați dintr-o privire care sunt performanțele site-ului dvs. pe dispozitivele mobile

Raportul Prezentare generală arată dacă vizitatorii au utilizat sau nu dispozitive mobile când au accesat site-ul. Aflați repede cât din traficul dvs. provine de pe dispozitive mobile, precum și date importante asociate acestor vizitatori, cum ar fi rata de respingere și durata vizitei, pentru a stabili dacă experiența mobilă oferită de site-ul dvs. îndeplinește așteptările utilizatorilor.

Aflați mai multe

Raportarea pentru dispozitive mobile: aflaţi ce platforme mobile funcţionează cel mai bine pentru dvs.

Descoperiţi ce dispozitive folosesc utilizatorii dvs. pentru a vă accesa site-ul, astfel încât să vă puteţi prezenta marca în formatele optime pentru respectivele dispozitive. Google Analytics vă poate arăta care sunt sistemele de operare mobile şi dispozitivele mobile care trimit utilizatori pe site-ul dvs., la aplicaţia dvs. mobilă sau în pagina de media sociale.

Aflaţi mai multe

Raportul Acoperire geografică: aflaţi de unde provine traficul mobil

Consultarea statisticilor în funcţie de locaţie (fila Acoperire geografică) vă permite să înţelegeţi sursele prezente ale traficului mobil şi să faceţi estimări despre locaţiile în care traficul va creşte.

Aflaţi mai multe