Politica privind fotografii Street View Trusted

Această politică se aplică pentru toți participanții Street View Trusted care colectează imagini în numele clienților pentru a le folosi în produsele Google.

Politica noastră privind fotografii Street View Trusted acoperă patru domenii:


Cerințe privind transparența

Ca să beneficieze pe deplin de încărcarea imaginilor pe Google, clienții trebuie să aibă datele corecte ca să poată lua decizii informate. Ca să beneficieze pe deplin de încărcarea imaginilor pe Google, clienții trebuie să aibă datele corecte ca să poată lua decizii informate. În afară de îndeplinirea cerințelor prezentate mai jos, participanții Trusted trebuie să facă eforturi rezonabile pentru a le oferi clienților informațiile relevante solicitate.

Când altcineva contractează serviciile dvs. fotografice, este important să dați dovadă de aceeași transparență și să vă înțelegeți obligațiile și drepturile avute în relație cu alte persoane, mărci și legi locale.

Pictograma pentru Costurile și tarifele serviciului

Costurile și tarifele serviciului

Participanții la programul Trusted percep de obicei un tarif de gestionare pentru serviciile pe care le oferă, iar cumpărătorii de imagini trebuie să știe dacă li se vor percepe aceste tarife. Este necesar cel puțin să îi informați pe noii clienți în scris înainte de fiecare vânzare și să divulgați existența tarifelor și a costurilor în facturile pentru clienți.

Este deosebit de important pentru cumpărătorii de imagini cu bugete mai mici (care poate nu au resursele sau expertiza cumpărătorilor mai mari) să știe la ce se pot aștepta atunci când lucrează cu un fotograf Street View Trusted.

Pictogramă pentru Reprezentarea sinceră

Reprezentare sinceră

Ca participant la programul Street View Trusted, nu trebuie să vă prezentați într-un mod care sugerează că sunteți angajat(ă) de Google. Prezentați-vă sincer, ca entitate comercială complet independentă, și comunicați-le clienților rolul limitat al companiei Google ca serviciu de publicare.

Pictogramă pentru Responsabilitatea individuală

Responsabilitatea individuală

Cu toate că, de obicei, imaginile publicate sunt vizibile pe Google Maps în câteva secunde, aceste imagini pot fi respinse ulterior dacă nu respectă Politica privind conținutul adăugat de utilizatorii Google Maps sau Termenii și condițiile Google Maps.

  • Dacă imaginile comandate sunt eliminate de pe Google Maps, responsabilitatea de a soluționa problema va reveni fotografului și proprietarului companiei.
  • Le recomandăm fotografilor să corecteze sau să înlocuiască rapid imaginile care nu respectă politicile noastre și să se asigure că sunt aprobate pe Google Maps. În caz contrar, aceștia trebuie să îi ramburseze clientului banii în situația în care problema nu poate fi remediată.

Pictogramă pentru Dreptul de proprietate asupra imaginilor

Dreptul de proprietate asupra imaginilor

Recomandarea noastră este ca, atunci când fotografii și proprietarii de companii interacționează, ambele părți să încheie un contract scris care să indice termenii contractului, garanția și drepturile viitoare de proprietate.

  • Stabiliți cine va fi proprietarul imaginilor după încheierea sesiunii. Dacă fotograful își păstrează calitatea de proprietar, asigurați-vă că proprietarul companiei știe cum poate folosi imaginile fără a încălca drepturile de autor ale fotografului. Nu se poate publica aceeași imagine de două ori, în două conturi diferite (cum ar fi contul fotografului și contul proprietarului companiei).

Pictogramă pentru Respectarea legilor locale

Respectarea legilor

Asigurați-vă că, atunci când deserviți clienții, respectați toate legile în vigoare. Nu vă prezentați în mod fals abilitățile sau calitatea finală a lucrărilor făcute. În plus, trebuie să dețineți asigurările necesare pentru a presta serviciile pentru care ați fost angajat(ă).

Pictogramă pentru Vizibilitatea imaginilor

Vizibilitatea imaginilor

Google va poziționa imaginile pe Google Maps indiferent de eventualele acorduri contractuale sau comerciale între terțe părți, inclusiv acordurile între proprietarii de companii și fotografi. Faptul că un proprietar de companie a plătit un fotograf profesionist pentru o ședință foto nu influențează clasarea sau afișarea imaginilor pe Google Maps.

Pictogramă pentru Evitați conflictele de interese

Evitați conflictele de interese

În cazul anumitor programe Google, în special în Local Guides, este necesar să participați în calitate non-profesională (de exemplu, nu primiți compensații pentru conținutul cu care contribuiți). Dacă vă oferiți serviciile contra cost (de exemplu, vă prezentați ca prestator Trusted de servicii Street View), este important să nu oferiți aceste servicii profesionale la pachet cu alte servicii non-profesionale în cazul cărora trebuie să dați dovadă de imparțialitate (cum ar fi capacitatea dvs. de a posta o evaluare sau o recenzie în calitate de Local Guide).

Partea de sus a paginii Pictogramă pentru Partea de sus a paginii


Folosirea adecvată a mărcilor Google

Numai fotografii sau companiile care au câștigat statutul Trusted pot folosi marca Google Maps Street View și insigna Trusted ca elemente de marketing. Vă invităm să profitați de aceste atuuri pentru a pune în evidență statutul privilegiat de care beneficiați în calitate de fotograf Trusted. Profesioniștii de încredere pot să folosească insigna, mărcile verbale și elementele de marcă Trusted, inclusiv Google Maps, Street View sau orice alte sigle aferente. Mai jos sunt exemple de lucruri pe care le puteți face cu acestea, precum și de lucruri pe care nu le puteți face. În cazul în care considerați că cineva încalcă utilizările permise de Google pentru materialele de marcă, raportați aceste probleme aici. Pentru toate celelalte materiale de marcă Google, puteți raporta utilizările neadecvate aici.

Pictogramă pentru Folosirea insignei Trusted

Folosirea insignei Trusted

  • Folosiți insigna și elementele de marcă Trusted numai dacă sunteți membru certificat al programului Street View Trusted.
  • Afișați insigna Trusted numai pe fundal alb, cu suficient spațiu în jur, indiferent de locul de afișare.
  • Folosiți insigna Trusted numai în combinație cu numele sau denumirea și sigla companiei.
  • Puteți folosi insigna și elementele de marcă Trusted pe site-uri, în prezentări, pe îmbrăcămintea companiei și pe materialele de vânzări tipărite.
  • Asigurați-vă că insigna și elementele de marcă nu sunt cele mai vizibile de pe pagină/îmbrăcăminte.
  • Nu modificați siglele și mărcile verbale Google Maps, Street View sau insigna Trusted prin adăugarea de elemente grafice, prin extinderea imaginilor sau prin traducerea textelor.
  • Nu folosiți insigna într-un mod înșelător sau abuziv. De exemplu, nu folosiți insigna într-un mod care sugerează faptul că Google susține un anumit produs sau serviciu.

Pictogramă pentru Când vă vindeți serviciile

Când vă vindeți serviciile

  • Oferiți fotografii 360 profesioniste ca parte a serviciilor pe care le prestați.
  • Nu denaturați adevărul și nu ascundeți faptul că faceți parte din programul Trusted atunci când interacționați cu alte companii.
  • Nu asociați serviciile pe care le oferiți contra cost (de exemplu, atunci când vă prezentați ca prestator Trusted de servicii Street View), alături de calitatea de membru Local Guide.

Pictogramă pentru Elementele de marcă de pe site

Elementele de marcă de pe site

  • Nu folosiți mărcile comerciale Google, Google Maps, Street View, insigna Trusted sau alte mărci comerciale Google (sau elemente asemănătoare cu acestea) în numele de domeniu.
  • Puteți afișa insigna Trusted pe site.

Pictogramă pentru Elementele de branding pentru vehicul

Elementele de branding pentru vehicul

  • Atunci când afișați elemente grafice pe un vehicul, puteți folosi doar propria marcă și propria siglă.
  • Nu afișați niciun element de marcă Google, inclusiv pictograma Street View, insigna sau sigla, pe un vehicul.

Pictogramă pentru Brandingul la limita superioară/inferioară a imaginilor 360

Brandingul la limita superioară/inferioară a imaginilor 360

  • Folosiți sigla / numele companiei la dimensiunea respectivă, ca limită superioară / inferioară. Consultați prevederile politicii pentru orice criterii specifice formatului.
  • Atunci când includeți elemente de branding la limita superioară a imaginii dvs. sau pe acoperișul vehiculului, trebuie:
    • să aveți permisiunea să folosiți elementul de branding;
    • să afișați numai conținutul relevant (de exemplu, care promovează turismul local) sau conținutul limitat la atribuire.
  • În cazul sponsorizării/atribuirii, elementele de branding afișate trebuie:
    • să nu fie însoțite de un element de marcă Google;
    • să nu fie însoțite de elemente grafice sau textuale promoționale (decât dacă sunt relevante pentru locația prezentată);
    • să includă „sponsorizat de” sau un echivalent tradus.
  • Nu folosiți insigna Trusted sau alte elemente de branding Google la limita superioară/inferioară a imaginilor dvs. 360 (inclusiv în elementele grafice de pe capotă, care pot fi vizibile pentru camera foto).

În plus față de aceste reguli, trebuie să respectați Regulile Google privind folosirea corectă, Termenii și condițiile privind mărcile, Regulile privind folosirea criteriilor geografice și toate celelalte reguli privind folosirea mărcilor comerciale Google.

Pictogramă pentru Promovarea companiei pe Google Ads

Promovarea companiei pe Google Ads

Dacă doriți, vă puteți promova compania pe Google Ads folosind expresia „program pentru fotografi Trusted” în anunțuri. Rețineți că nu puteți folosi marca „Street View” individual sau altă marcă Google în anunțurile dvs.

Pictogramă pentru Elementele de branding Profilul Companiei Google

Elementele de branding Profilul Companiei Google

Dacă aveți un Profil al companiei Google, trebuie să respectați politicile Profilul Companiei Google, în special regulamentul privind prezentarea companiei pe Google.

Nu folosiți mărcile comerciale Google, Google Maps, Street View sau alte mărci comerciale Google (ori elemente asemănătoare cu acestea) în numele Profilului companiei dvs. pe Google.

După ce vi s-a acordat statutul Trusted, vă puteți încărca insigna Trusted în profil.

Notă: dacă nu respectați aceste reguli, este posibil să vă pierdeți statutul din program și dreptul de a folosi insigna Trusted și alte elemente de marcă.

Partea de sus a paginii Pictogramă pentru Partea de sus a paginii


Cerințele Trusted privind calitatea imaginilor

Pictogramă pentru calitatea imaginii

Calitatea imaginii

  • 7,5 MP sau mai mare (3.840 x 1.920 px).
  • Raport de dimensiuni al imaginii de 2:1.
  • Fără goluri în imaginea sferică.
  • Fără erori grave de îmbinare.
  • Un grad adecvat de detaliere în zonele luminoase/întunecate.
  • Claritate: fără încețoșare din cauza mișcării, imagine focalizată.
  • Fără efecte sau filtre care distrag atenția.

Pictogramă pentru Conectivitate

Conectivitate

  • În toate fotografiile 360 conectate, vizibilitatea trebuie să fie bună de jur împrejur.
  • Fotografiați de la o distanță de 1 metru în interior și de 3 metri în exterior.
  • Captați imagini de pe întreaga stradă pentru a spori șansele de a vă conecta cu noi.

Pictogramă pentru Adecvare

Adecvare

  • Consimțământul de a prezenta oamenii și locurile respective.
  • Amplasarea geografică corectă.
  • Fără spații generate pe computer.
  • Nicio atribuire sub zona superioară.
  • Fără conținut instigator la ură sau ilegal.

Partea de sus a paginii Pictogramă pentru Partea de sus a paginii


Practici interzise

Pictogramă pentru Conținut neadecvat

Conținut neadecvat

Informațiile despre conținutul interzis și restricționat sunt disponibile în politica privind conținutul adăugat de utilizatorii Google Maps.

Puteți raporta conținutul neadecvat folosind linkul „Raportați o problemă”.

Pictogramă pentru Declarații false, înșelătoare sau nerealiste

Declarații false, înșelătoare sau nerealiste

Clienții fotografilor din programul Street View Trusted trebuie să ia decizii informate privind colaborarea cu fotografii Street View Trusted. Acest lucru înseamnă că trebuie să fiți sincer(ă) și direct(ă) atunci când vă descrieți compania, serviciile, costurile asociate acestora și rezultatele pe care le pot aștepta clienții. Nu faceți declarații false, înșelătoare sau nerealiste.

Exemple:

  • să pretindeți că sunteți afiliat(ă) cu Google;
  • să garantați plasarea în primele poziții pe Google Street View sau Google Maps.

Pictogramă pentru Comportament agresiv, abuziv sau nedemn de încredere

Comportament agresiv, abuziv sau nedemn de încredere

Clienții Street View ar trebui să primească servicii la fel de bune din partea unui fotograf Street View ca și când ar lucra direct cu Google. Nu folosiți tactici hărțuitoare, abuzive sau care nu prezintă încredere cu clienții potențiali sau actuali.

Exemple:

  • să apelați insistent și nesolicitat potențialii clienți;
  • să faceți presiuni inadecvate asupra unui advertiser pentru a semna un contract sau pentru a continua colaborarea cu agenția dvs.;
  • să solicitați altor persoane să susțină examene de certificare Google în numele dvs.;
  • phishing;
  • să oferiți cupoane Google Ads în schimbul unei plăți.

Partea de sus a paginii Pictogramă pentru Partea de sus a paginii


Despre politicile Google

Este important să vă familiarizați și să fiți mereu la curent cu politicile Google pentru fotografii Street View de încredere. În cazul în care considerăm că încălcați politicile Google, este posibil să vă contactăm pentru a vă analiza practicile în detaliu și pentru a vă solicita să luați măsuri corective. În cazul unor încălcări grave sau repetate, este posibil să vă excludem din programul Trusted și să vă contactăm clienții pentru a-i notifica în consecință. Este posibil și să vă împiedicăm să contribuiți la produsele Google Maps.

Aceste politici suplimentează termenii și politicile existente pentru partenerii terță parte, inclusiv cele de mai jos.

Pictogramă pentru Ce se poate întâmpla dacă încălcați politica

Ce se poate întâmpla dacă încălcați politica

Examinarea conformității: putem analiza oricând conformitatea companiei dvs. cu politicile privind fotografii Street View Trusted. Dacă vă contactăm pentru a vă solicita informații cu privire la conformitate, trebuie să răspundeți la timp și să luați acțiunile corective necesare pentru a respecta politicile noastre. În plus, este posibil să vă contactăm clienții pentru a verifica dacă respectați regulamentul.

Notificarea privind nerespectarea politicilor: în cazul în care considerăm că încălcați politica privind fotografii Street View Trusted, de obicei, vă vom contacta și vă vom solicita să luați măsuri corective. Dacă nu faceți modificările solicitate în perioada de timp alocată, este posibil să luăm măsuri. În cazul unor încălcări grave sau repetate, este posibil să luăm măsuri imediate și fără înștiințare.

Suspendarea programelor terță parte: participarea dvs. la programele terță parte Google, precum programul Google Street View Trusted, se bazează pe respectarea politicilor privind fotografii Street View Trusted și poate fi limitată sau suspendată dacă descoperim că încălcați politicile sau dacă nu colaborați cu noi pentru a verifica respectarea acestora.

Suspendarea contului Maps: vă putem suspenda conturile Google Maps dacă încălcați grav politica. În cazul încălcării repetate sau deosebit de grave a politicii, conturile dvs. Google Maps pot fi suspendate definitiv și este posibil să nu mai puteți contribui la Google Maps. Mai mult, este posibil să vă contactăm clienții pentru a-i anunța în privința acestor măsuri.

Pictogramă pentru Semnalarea unei încălcări

Semnalarea unei încălcări a politicii pentru terțe părți

Considerați că un partener terță parte încalcă această politică? Informați-ne:

Partea de sus a paginii Pictogramă pentru Partea de sus a paginii