Analize privind aplicaţiile mobile

Am reinventat analiza privind aplicațiile, vorbind limba care contează pentru dvs. Folosiți aceste informații pentru a oferi aplicații și experiențe Android sau iOS cu mai mare impact, măsurând valorile în fiecare etapă: achiziție, implicare și rezultate, cum ar fi achizițiile în aplicație. Această platformă oferă aceleași funcții complexe cu care v-ați obișnuit la Google Analytics, inclusiv analize în timp real, segmentare complexă, peste 200 de parametri, precum și posibilitatea de a urmări parametri și valori personalizate.

Dispozitiv mobil

Rapoartele de analiză privind achizițiile și utilizatorii: descoperiți cele mai bune surse de utilizatori noi

Înțelegerea modului de atragere a unor noi utilizatori de aplicații este esențială pentru mărirea bazei dvs. cu utilizatorii potriviți. Vă ajutăm să vedeți imaginea de ansamblu a atragerii de utilizatori, inclusiv costurile și pașii următori. De exemplu, rapoartele privind utilizatorii noi și activi indică numărul de utilizatori care lansează aplicația dvs. zilnic, sursele de trafic Google Play vă oferă posibilitatea de a înțelege care sursă de trafic atrage cei mai mulți utilizatori noi, iar conversiile din aplicații și prezentarea generală privind dispozitivele indică dispozitivele mobile și versiunile de sisteme de operare pe care rulează aplicația dvs.

Aflaţi mai multe

Rapoartele de implicare: aflați cum interacționează utilizatorii cu aplicația dvs.

În cazul aplicațiilor, implicarea este esențială. Dacă utilizatorii instalează aplicația dvs. și o pornesc o singură dată, vă limitați posibilitățile de a genera bani. Rapoartele de implicare oferă informații esențiale privind atractivitatea aplicației dvs. și comportamentul utilizatorilor. Cu ajutorul sistemului nostru specializat de urmărire a evenimentelor, puteți urmări orice eveniment care contează pentru dvs. Fluxul implicării vă prezintă vizual modul în care utilizatorii navighează în aplicația dvs., indicând exact ecranele afișate și acțiunile realizate. Rapoartele privind comportamentul utilizatorilor evaluează fidelitatea, frecvența și implicarea. Erorile aplicației vă oferă posibilitatea de a depana problemele privind dispozitivele și sistemele de operare, prin urmărirea tendințelor în ceea ce privește erorile și excepțiile. Înțelegerea comportamentului în aplicație este esențială pentru consolidarea și îmbunătățirea experienței oferite de aplicația dvs.

Aflaţi mai multe

Rapoarte de impact privind rezultatul/clienții: aflați dacă utilizatorii ating obiectivele dvs.

La fel ca pe internet, obiectivele sunt primordiale și în aplicații. Conversia obiectivelor vă permite să stabiliți evenimentele de conversie din aplicația dvs. (de exemplu, timpul petrecut în aplicație, o achiziție în aplicație, un clic pe un anunț etc.) pentru a evalua succesul și, în cele din urmă, pentru a înțelege valoarea clienților. Sistemul nostru de comerț electronic permite urmărirea achizițiilor efectuate în aplicații și oferă informații esențiale pentru a vinde bunuri virtuale sau reale achiziționate în aplicația dvs., indicând numărul de achiziții și venitul generat.

Aflaţi mai multe

Noţiuni introductive

Noile rapoarte de analiză a aplicațiilor mobile oferă și multe alte funcții fiabile din Google Analytics pe care utilizatorii se așteaptă să le aibă, cum ar fi informațiile în timp real, tablourile de bord, segmentele avansate, rapoartele personalizate, viteza aplicației și altele.

Rapoartele fac parte dintr-o experiență complexă, concepută pentru măsurarea aplicațiilor mobile, și includ setul SDK v2.0 nou și simplificat, mai ușor de implementat și de dezactivat, cu o infrastructură backend fluidă. De asemenea, am îmbunătățit procesul de înscriere, pentru ca noii utilizatori să poată alege dacă doresc să înceapă măsurarea site-ului sau aplicației mobile. Aceasta înseamnă că puteți să creați contul de analiză a aplicației și să descărcați setul SDK în doar trei clicuri.