Simplu și eficient.

Fie că descoperiți acum publicitatea în Rețeaua de căutare, fie că aveți o experiență vastă în domeniu, prin Google Ad Grants puteți să lansați cu ușurință campanii eficiente. Vă stau la dispoziție soluțiile de publicitate dedicate organizațiilor non-profit de toate tipurile și dimensiunile.

Soluții

Cei interesați vă găsesc cu o simplă căutare pe Google.

Folosiți AdWords în sprijinul misiunii organizației dvs. non-profit

Anunțurile AdWords din Rețeaua de căutare apar lângă rezultatele de căutare Google când utilizatorii caută organizații non-profit ca a dvs. Acest program include instrumente puternice, care vă vor ajuta să creați, să direcționați și să vă optimizați campaniile. Ca atare, veți avea în permanență control deplin asupra campaniei.

Avansați către Grantspro

Echipa Ad Grants nu mai acceptă solicitări de înscriere la Grantspro. Pentru mai multe informații despre programul Grantspro, accesați Centrul de ajutor Ad Grants.

Regulament

Câteva lucruri importante de reținut.

Când vă gândiți care sunt cele mai bune moduri de a folosi programul Google Ad Grants, țineți cont de aceste reguli:

  • anunțurile vor fi numai în format text (fără videoclipuri sau imagini);
  • anunțurile vor apărea numai în paginile cu rezultate de căutare Google, sub anunțurile advertiserilor plătitori;
  • toate campaniile trebuie să fie direcționate în funcție de cuvinte cheie;
  • suma cost-pe-clic (CPC) maximă va fi de 2 USD;
  • veți primi un credit lunar de 10.000 USD (până la 40.000 USD în cazul participanților Grantspro) sub formă de publicitate prin programul AdWords.