Gestionează acum

Răspunsuri le întrebările despre Profilul companiei

Întrebări frecvente despre Profilul companiei

Profilul companiei este un instrument care îți permite să preiei controlul asupra modului în care este afișată compania ta în Căutare Google și Maps, fiind disponibil fără niciun cost.

Află mai multe despre modul în care Google obține informații despre compania ta

Crearea și utilizarea Profilului companiei nu implică niciun cost. Îți creezi profilul fără niciun cost și poți să-ți gestionezi compania din Căutare Google și de pe Google Maps și să atragi mai mulți clienți.

Poți folosi aplicația Google Maps pentru a gestiona Profilul companiei pe dispozitivul mobil. Pe computer, îl poți gestiona direct din Căutarea Google în browser.

Află mai multe despre actualizarea profilului din Căutare și de pe Maps

Da, poți avea un profil în cazul în care compania ta nu are o adresă fizică, atât timp cât interacționezi în persoană cu clienții. Poți avea un profil dacă ai o companie hibrid care deservește clienții la adresa companiei tale și vizitează clienții sau face livrări direct. Poți avea un profil și dacă ai o companie cu zone de prestare servicii care vizitează clienții sau îi deservește direct, dar nu deservește clienții la adresa lor fizică, precum instalatorii sau serviciile de curățenie.

Află cum poți să îți revendici și să îți confirmi profilul dacă ai o companie cu zone de prestare servicii

Da, Profilul companiei îți completează site-ul, conferind mai multă vizibilitate site-ului actual al companiei tale în Căutare Google și pe Google Maps.

Majoritatea companiilor confirmă calitatea de proprietar prin telefon, SMS sau solicitând și primind o carte poștală la adresa lor din Google.

Află mai multe despre confirmarea companiei

Confirmarea ne permite să declarăm că ești proprietarul de drept al companiei, pentru ca tu să îți poți gestiona Profilul companiei. Securitatea ta este importantă pentru noi și nu vrem ca altcineva în afară de tine sau de managerii aprobați de tine să îți actualizeze profilul.

Poți arăta că oferi servicii atât în persoană, cât și online în Profilul companiei, cu ajutorul atributelor.

Află mai multe despre afișarea serviciilor online

Da. Poți să răspunzi la recenzii când te conectezi la cont. Când răspunzi la o recenzie, răspunsul tău va apărea sub recenzia scrisă de client în Căutarea Google și pe Google Maps, sub eticheta „Răspunsul proprietarului”.

Află mai multe despre răspunsul la recenzii

Da. În cazul în care compania ta oferă anumite servicii cu programe de lucru diferite (de ex. un interval orar pentru vârstnici, livrarea produselor, ridicarea produselor), poți seta „Mai multe programe de lucru” în locul unui „Program de lucru special”.

Află cum să setezi „Mai multe programe de lucru”

Folosește atribute pentru a informa clienții ce servicii oferi, cum ar fi „Servicii luat masa” sau „Ridicare din exteriorul locației.” Poți indica și măsurile de precauție pe care le-a implementat compania ta, cum ar fi „Purtarea măștii este obligatorie”, „Personalul verifică temperatura” sau „Suprafețele se dezinfectează între vizite”. Află cum să adaugi sau să modifici atributele companiei.

Află mai multe despre editarea atributelor

Actualizează-ți meniul când schimbi felurile de mâncare pe care le servești sau când ai oferte speciale sau alte oferte pentru a atrage clienții. Pentru a-ți actualiza meniul, conectează-te la Profilul companiei tale. În meniul din stânga, dă clic pe Informații > Meniu. Apoi, editează sau adaugă elemente.

Află mai multe despre actualizarea meniului

Acum îți poți actualiza Profilul companiei direct din Căutare Google și de pe Google Maps. Pentru început, conectează-te la Contul Google folosit pentru a-ți confirma compania. Pe Google Maps, atinge fotografia de profil din colțul din dreapta sus al aplicației mobile și selectează „Profilul tău de companie” pentru a accesa aceste instrumente. În Căutare Google, caută-ți compania după nume sau caută „compania mea” pentru a-ți actualiza profilul.

Află mai multe despre actualizarea profilului din Căutare și de pe Maps

Profilurile companiei au înlocuit Google Locații pentru companii, Înregistrări Google și Pagini de companii Google+.

Da. Programul Parteneri recomandați evidențiază partenerii care oferă servicii valoroase comunității extinse de comercianți Compania mea pe Google.

Află mai multe despre partenerii recomandați

De la oferirea de sfaturi personalizate până la îmbunătățirea fluxului de lucru, punem la dispoziție instrumente care ajută companiile de orice tip să înflorească și să se dezvolte.

Descoperă mai multe instrumente

Poți folosi Google Ads pentru a atrage mai mulți clienți. Google Ads atrage persoane la compania ta, indiferent de ceea ce vinzi.

Află mai multe despre Google Ads

Participă la conversație

Gestionează acum