GoogleGoogle Analytics

Şablon pentru studiile de caz

Fiecare dintre studiile de caz trebuie să aibă următoarea structură:

Text: MAXIMUM 1 paragraf

Includeţi adresele site-urilor şi detaliile de contact ale clientului

Secţiunea 1 – Prezentare generală a clientului

  • introducere,
  • domeniul în care îşi desfăşoară activitatea clientul dvs.,
  • elemente de bază ale implicării dvs.

Text: MAXIMUM 4 paragrafe

Includeţi capturi de ecran şi exemple de coduri personalizate ori de câte ori este posibil.

Secţiunea 2 – Abilităţi tehnice

Demonstraţi experienţa dvs. tehnică şi includeţi:
  • exemple de implementare a unor funcţii avansate (urmărirea comerţului electronic/evenimentelor/elementelor flash etc.);
  • exemple de cod personalizat şi de utilizare foarte avansată a serviciului Google Analytics (de exemplu, utilizarea funcţiei setVar şi utm_nooveride etc.);
  • cum înţelegeţi dvs. funcţionarea produsului.

Text: MAXIMUM 4 paragrafe

Includeţi diagrame/grafice şi capturi de ecran atunci când este cazul.

Secţiunea 3 – Abilităţi analitice

După ce aţi realizat o implementare de înaltă calitate, cum aţi utilizat datele valoroase care au fost generate? Explicaţi-ne modul în care:
  • aţi identificat problemele legate de site;
  • aţi dezvoltat metodele utilizate pentru evaluarea problemei;
  • aţi evaluat situaţia.

Text: MAXIMUM 2 paragrafe

Includeţi diagrame/grafice şi capturi de ecran atunci când este cazul.

Secţiunea 4 – Perspective comerciale

În final, ce recomandări aţi făcut clientului pe baza activităţii dvs.? Prezentaţi-ne:
  • capacitatea dvs. de a elabora o ipoteză;
  • perspectivele comerciale aplicabile pe care le-aţi furnizat la nivel de director executiv;
  • impactul asupra respectivei afaceri, dacă recomandările dvs. au fost aplicate.