GoogleGoogle Analytics

Surse sociale

Numărul platformelor sociale este în continuă creştere, iar locurile în care alegeţi să investiţi timp pentru a implica o anumită comunitate pot avea o foarte mare importanţă. Raportul Surse sociale vă ajută să rafinaţi locurile în care investiţi timp şi să schimbaţi tacticile privind reţelele sociale de la acţiuni efectuate din instinct la decizii bazate pe date.

Surse sociale

Prezentare generală

Descoperiţi care sunt reţelele sociale şi site-urile care vă trimit cel mai mult trafic de calitate, pentru a vă putea rafina campaniile sociale.

De ce să utilizaţi Sursele sociale?

Am făcut totul în locul dvs.: acum aveţi la dispoziţie tot traficul dvs. social într-un singur loc, uşor de accesat.

  • obţineţi o imagine de ansamblu a reţelelor sociale importante pentru marca dvs.;
  • descoperiţi care sunt reţelele care vă trimit trafic;
  • vedeţi modul în care ajung vizitatorii din reţelele sociale pe site-ul dvs.;
  • utilizaţi Sursele sociale pentru a descoperi platformele sociale care prezintă relevanţa maximă pentru site-ul dvs.

Cum funcţionează?

Rapoartele Surse de trafic din Google Analytics vă permit să măsuraţi şi să analizaţi traficul provenit din diferite surse, cum ar fi căutările şi recomandările. Rapoartele Surse sociale segmentează şi grupează în mod automat traficul de recomandare provenit din sute de reţele sociale, permiţându-vă să vă concentraţi exclusiv pe analiză.

  • stabiliţi reţelele sociale iniţiale şi grupaţi traficul de trimitere pentru mai multe platforme, de exemplu, YouTube;
  • identificaţi reţelele care generează trafic spre o anumită pagină;
  • identificaţi materialele populare pentru toate reţelele sociale;
  • utilizaţi diagrame comparative, care afişează întregul volum de trafic şi traficul din surse sociale.

Unde pot găsi acest raport?

Raportul Surse sociale poate fi găsit în fila Raportare standard, la Surse de trafic > Social > Surse.