GoogleGoogle Analytics

Distribuirea socială

Un conţinut valoros este un conţinut distribuit. Atunci când publicaţi materiale noi, nu este suficient să măsuraţi valorile obişnuite importante pentru un canal, cum ar fi numărul de vizitatori unici. De fapt, este mai important să combinaţi urmărirea traficului cu crearea unor punţi de distribuire socială a conţinutului, să puneţi în aplicare decizii informate pentru a dezvolta comunitatea şi să măriţi distribuirile neplătite ale materialelor dvs., atât în cadrul site-ului, cât şi în afara acestuia.

Prezentare generală

Urmăriţi distribuirea materialelor dvs., atât pe propriul site, cât şi pe site-urile sociale externe. Utilizaţi raportul Pluginuri sociale şi fila Fluxul activităţilor, din rapoartele Surse şi Pagini, pentru a vedea acţiuni şi conversaţii care au avut loc în afara site-ului.

Consultaţi rapoartele Pluginuri sociale pentru a descoperi gradul de implicare a utilizatorilor pe site-ul dvs.

Dacă aveţi pe site butoanele „+1” de la Google şi „Îmi place” de la Facebook, este important să ştiţi pe care dintre ele se face clic şi pentru ce conţinut. De exemplu, dacă publicaţi articole pe site-ul dvs., veţi dori să ştiţi care articole sunt cele mai distribuite şi de pe ce reţele sociale sunt distribuite (de exemplu, Google+ sau Facebook). Acest lucru vă permite să creaţi mai mult din tipul de conţinut preferat de vizitatorii dvs. şi să eliminaţi funcţiile care nu sunt utilizate.

În plus, înţelegând modul în care comunităţile de utilizatori interacţionează cu conţinutul site-ului dvs. veţi beneficia de o privire mai pătrunzătoare asupra modului în care mesajele dvs. se răspândesc pe terenul fertil al platformelor sociale.

Cum funcţionează?

Dacă pe site-ul dvs. utilizaţi butoane +1, Google Analytics va raporta în mod automat activitatea +1 pe care o primiţi de la vizitatori, precum şi în care dintre pagini a avut loc aceasta. Dacă utilizaţi pluginurile AddThis sau ShareThis, acestea vor raporta, de asemenea, în mod automat activităţile sociale de pe site-ul dvs. Celelalte pluginuri sociale pot fi adaptate cu uşurinţă să trimită rapoarte la Google Analytics.

  • măsuraţi şi comparaţi diferite tipuri de acţiuni sociale;
  • vedeţi ce pagini primesc acţiuni sociale şi creaţi mai mult conţinut asemănător.

Unde pot găsi acest raport?

Rapoartele Distribuire pot fi găsite în fila Raportare standard, la Surse de trafic > Social > Pluginuri.

Utilizaţi Fluxul activităţilor pentru a descoperi gradul de implicare al utilizatorilor în afara site-ului dvs.

Utilizatorii interacţionează, distribuie şi discută tot mai mult pe baza conţinutului dvs. în reţelele sociale. Peste 80% dintre interacţiunile cu materialele au loc pe alte site-uri decât cel al proprietarului conţinutului. Astfel, probabil că cei mai mulţi utilizatori află despre articolele, videoclipurile şi articolele dvs. şi interacţionează cu acestea pe site-uri care nu vă aparţin.

De obicei, utilizatorii văd un videoclip sau un articol de blog şi îl distribuie deoarece este interesant, emoţionant sau controversat. Fila Fluxul activităţilor din Google Analytics indică adresele URL distribuite, cum şi unde au fost acestea distribuite (de exemplu, prin intermediul unei redistribuiri, unei postări sau unui comentariu pe Google+), precum şi comentariile utilizatorilor.

  • descoperiţi care sunt locurile din afara site-ului dvs. unde se află materialele dvs. şi modul în care utilizatorii interacţionează cu acestea;
  • înţelegeţi care sunt materialele şi subiectele cu care utilizatorii interacţionează în afara site-ului, pentru a obţine informaţii pe care să vă bazaţi strategia viitoare privind conţinutul;
  • stabiliţi unde sunt cel mai bine desfăşurate gestionarea comunităţii, asistenţa pentru clienţi sau resursele pentru marketing online.

Cum funcţionează?

Fluxul activităţilor este o metodă, bazată pe adresele URL, de urmărire a interacţiunilor (cum ar fi crearea marcajelor, postarea comentariilor şi distribuirea materialelor) care au loc în afara site-ului dvs. Această metodă identifică momentele în care materialele dvs. au fost distribuite sau au făcut obiectul altei acţiuni sociale în cadrul comunităţilor şi pe site-urile din Centrul nostru de date sociale.

Unde pot găsi acest raport?

Pentru a consulta Fluxul activităţilor, accesaţi fila Raportare standard, la Surse de trafic > Social > Surse şi faceţi clic pe fila Fluxul activităţilor.