GoogleGoogle Analytics

Modele de atribuire

72% dintre specialiştii în marketing şi agenţiile care au participat la sondaj sunt de acord că atribuirea activităţilor de marketing permite o alocare mai eficientă a bugetului pentru fiecare canal şi obţinerea unei rentabilităţi mai ridicate.* Instrumentul de modele de atribuire vă permite să creaţi şi să comparaţi modelele cu uşurinţă, astfel încât să puteţi îmbunătăţi activităţile de marketing viitoare.

Prezentare generală

Atribuiţi merit tuturor canalelor dvs. de marketing digital cu Instrumentul de modele de atribuire. Prin crearea, personalizarea şi compararea modelelor, veţi obţine o perspectivă asupra impactului pe care îl au diferite programe de marketing, pe măsură ce acestea conlucrează pentru a duce la vânzări şi conversii. Acest lucru vă permite să creaţi bugete pornind de la valori mai realiste, să desfăşuraţi campanii de marketing mai echilibrate şi să vă îmbunătăţiţi rezultatele.

Avantaje

  • instrumentul funcţionează pe baza datelor privind obiectivele şi comerţul electronic, pe care le urmăriţi deja în Google Analytics. Nu este necesară o configurare suplimentară.
  • creaţi, ajustaţi şi personalizaţi modele de atribuire în câteva minute, fără consultanţă de durată în privinţa configurării sau implementări de tip „cutie neagră”;
  • comparaţi valori pentru mai multe canale, inclusiv căutarea plătită, căutarea organică, e-mailurile, marketingul afiliat, anunţurile grafice, destinaţiile de plasare mobile şi altele;
  • modificarea procentajului vă permite să comparaţi valori din mai multe modele pentru diferite canale, surse de recomandare, campanii, cuvinte cheie şi alţi parametri;
  • afişaţi în paralel până la 3 modele, pentru a vedea cu rapiditate diferenţele dintre valori;
  • utilizaţi instrumentul de creare a modelelor personalizate pentru a defini cu uşurinţă reguli de asociere a meritului în funcţie de poziţie, tipul interacţiunii, sursa de trafic, campanie, anumite cuvinte cheie, gradul de implicare pe site şi altele;
  • vedeţi datele instantaneu, într-o interfaţă uşor de utilizat.