GoogleGoogle Analytics

Segmente avansate

Segmentare a vizitelor, care vă permite să creaţi filtre puternice cu numai câteva clicuri.

Prezentare generală

Una dintre cele mai apreciate şi mai puternice funcţii din Google Analytics este segmentarea avansată. Aceasta vă permite să izolaţi şi să analizaţi subgrupuri ale traficului dvs. Selectaţi segmente predefinite, precum „Trafic plătit” şi „Vizite cu conversii” sau creaţi segmente noi, cu ajutorul unui generator de segmente flexibil şi uşor de utilizat. Apoi, puteţi să aplicaţi unul sau mai multe dintre aceste segmente datelor dvs. actuale sau statistice şi chiar să comparaţi în rapoarte performanţa segmentelor în paralel. Credem că este o funcţie care vă va plăcea.

Avantaje:

  • segmentarea avansată vă permite să detaliaţi toate datele dvs. Google Analytics despre vizitatori în segmente uşor de gestionat;
  • selectaţi dintre segmentele personalizate predefinite sau creaţi cu uşurinţă propriile dvs. segmente;
  • aplicaţi un segment întregului trafic din trecut, astfel încât să puteţi analiza amănunţit datele şi să obţineţi informaţii preţioase, care să vă permită să îmbunătăţiţi campaniile viitoare şi experienţa online a utilizatorilor.