Colaborați cu un partener certificat de publicare.

Indiferent dacă sunteți începător în domeniul anunțurilor, dacă doriți o nouă sursă de venit sau doriți să îmbunătățiți configurația serverului de anunțuri, partenerii noștri certificați de publicare vă vor putea ajuta să vă atingeți obiectivele, pentru că sunt experți instruiți în programele AdSense, DoubleClick Ad Exchange și DoubleClick for Publishers.

Căutați un partener

OBȚINEȚI MAI MULT

Valorificați-vă mai bine site-ul.

Apelați la un specialist.

Un partener certificat de publicare vă poate ajuta atunci când nu doriți să lucrați pe cont propriu. Partenerii noștri se ocupă de toate etapele, de la crearea anunțurilor la optimizarea și întreținerea acestora. Aceasta înseamnă că sunteți liber să petreceți mai mult timp publicând materiale pe site.

Îmbunătățiți performanțele sub toate aspectele.

Partenerii noștri știu cum să valorifice la maximum publicitatea online și vă pot oferi servicii de gestionare a contului, cum ar fi:

  • operațiuni publicitare, implementări și testări de anunțuri;
  • dezvoltare pentru dispozitive mobile, pentru web, pentru aplicații și cu design adaptabil;
  • instrumente de moderare a conținutului;
  • soluții de platforme și de generare de venit pentru videoclipuri;
  • personalizarea anunțurilor.

CĂUTAȚI INSIGNA

Știți că lucrați cu experți.

Insigna de partener certificat de publicare indică faptul că un partener a fost selectat cu atenție și respectă standarde de calificare riguroase. Google îl consideră un partener comercial de încredere, cu performanțe ridicate în ceea ce privește satisfacția clienților. Cu alte cuvinte, a meritat insigna.

Detalii despre parteneri

bRealTime

bRealTime este lider în domeniu și veteran în domeniul publicării, având o experiență de peste 15 ani. Îi ajută pe editori să își sporească veniturile din publicitate, în toate etapele activității. Firma s-a specializat în:

  • soluții programatice care îi pun pe editori în legătură cu cei mai importanți cumpărători media;
  • soluții pentru diverse dispozitive, pentru anunțurile grafice, mobile și video;
  • medii optime pentru mărci, care folosesc instrumente proprii și terță parte.