Google AdWords

“Este un sistem incredibil de eficient, în care toată lumea câştigă: utilizatorul găseşte în căutarea organică exact ceea ce caută, iar clientul cumpără publicitate la un preţ mic dacă asigură calitate şi răspunde cererii din piaţă.”

Georgeta Sandu, Coordonator proiecte online al BRD - Groupe Société Générale

Cine sunt ei


BRD Groupe Société Générale

Descărcaţi PDF

Ce utilizează

Google AdWords – BRD - Groupe Société Générale

BRD - Groupe Société Générale este a doua bancă din România după activele bancare deţinute şi capitalizarea la Bursă. Cu o reţea de 930 de agenţii în toate judeţele, BRD - Groupe Société Générale număra la începutul anului 2009 peste 2,6 milioane clienţi activi individuali şi corporativi şi peste 2,3 millioane de carduri.

Publicul ţintă al companiei este extrem de divers, fiind format din persoane fizice, persoane juridice, pfa si profesiuni liberale, tineri/studenti, investitori, actionari, media. Aceasta face ca eforturile de marketing ale BRD să fie deosebit de extensive.

Siteul BRD - Groupe Société Générale, aflat acum la a treia versiune, a fost lansat în 2006.Se dorea crearea unei imagini in mediul online, pentru a informa clienţii si non-clienţii despre produsele si serviciile pe care banca le oferea. Astfel, siteul a răspuns unui obiectiv de comunicare externă eficientă şi rapidă, dar şi comunicare instituţională, un mijloc de susţinere a vânzărilor şi atragere de prospecţi.

Marketing Online şi Publicitatea cu Google AdWords

Înainte de a utiliza AdWords BRD - Groupe Société Générale s-a promovat pe Internet prin campanii de bannere în reţele publicitare din România, însă performanţele lor au fost medii.

S-a luat apoi în calcul utilizarea publicităţii contextuale, însă s-a preferat AdWords datorită expunerii mai bune şi a multitudinii de intrumente puse la dispoziţie pentru optimizarea campaniilor.

În 2007 BRD - Groupe Société Générale a încercat sistemul AdWords pentru o lansare de produs pentru pensiile private. “Am propus AdWords pentru aceasta lansare deoarece trebuia generat trafic cât mai consistent spre o pagină de destinaţie a produsului […] într-un interval de timp scurt şi cu un buget relativ mic alocat pentru online.” A declarat doamna Georgeta Sandu, Coordonator proiecte online.

Pentru campania la pensii private s-a targetat un public ţintă extrem de eterogen: toate persoanele active /salariate, care contribuie la sistemul public de pensii, cu vârsta de până la 35 de ani, clienţi sau non-clienţi BRD - Groupe Société Générale. Din acest punct de vedere a fost o campanie complexă. S-a folosit o pagina de destinaţie a campaniei pe un domeniu format din cuvintele cheie principale – www.asiguraripensiiprivate.ro – cu un formular de pre-comandă inclus. Campania s-a derulat din iulie 2007 până în ianuarie 2008.

Rezultatele au fost foarte bune iar costurile mult mai mici decât pentru orice alt canal de marketing online: cost pe clic de 0,10$, CTR 4,97%, poziţia medie a reclamelor 1,3.

AdWords – un sistem incredibil de eficient

Succesul campaniei a demonstrat fără echivoc eficienţa deosebită a acestui canal şi a constituit totodată un argument puternic pentru a utiliza serviciul AdWords şi pentru alte campanii online. „Planificăm ca în 2010 să ne diversificăm campaniile cu AdWords.” declara Georgeta Sandu.

Pentru BRD - Groupe Société Générale instrumentele cele mai atractive oferite de sistem au fost Instrumentul pentru generarea de cuvinte cheie, secţiunea de monitorizare şi raportare, Centrul pentru ajutor şi cele mai bune practici de optimizare AdWords.

De asemenea, a fost apreciat modul cu totul deosebit în care funcţionează acest serviciu şi faptul că agentul de publicitate este foarte bine motivat: cu cât anuntul obtine mai multe clicuri, deci este considerat mai relevant, cu atât se plăteşte mai puţin pe clic.

“Este un sistem incredibil de eficient, în care toată lumea câştigă: utilizatorul găseşte în căutarea organică exact ceea ce caută, iar clientul cumpără publicitate la un preţ mic dacă asigură calitate şi răspunde cererii din piaţă” declara Georgeta Sandu, Coordonator proiecte online al BRD - Groupe Société Générale.

©2011 Google - Politica de confidenţialitate - Ajutor