Accesați conținutul

Doriți să creați un nou cont Google Ads?

Sunteți pe cale să creați un nou cont Google Ads. Puteți să creați mai multe campanii în același cont, fără a fi necesar să creați un cont nou.

Conectați-vă
Sunați pentru ajutor cu înscrierea, luni – vineri, 09:00 – 17:00
Exemplu de anunț care prezintă o reducere la încălțăminte și un exemplu de grafic care prezintă valorile de performanță aferente
Pantofi de vară
Performanță
Conversii
Venit
Promoții la încălțăminte
example-business.com
391 RON

Obțineți rezultate mai bune cu ajutorul licitării automatizate

Cu miliarde de căutări pe zi pe Google, puteți fi siguri că setați oferta corectă, iar clienții potențiali vă văd anunțul.

Exemplu de anunț care prezintă o reducere la încălțăminte și un exemplu de grafic care prezintă valorile de performanță aferente
Pantofi de vară
Performanță
Conversii
Venit
Promoții la încălțăminte
example-business.com
391 RON

Setați sumele licitate potrivite, cu Licitarea inteligentă

Sume licitate în timp real
Semnale
Generați valoare
Maximizați vânzările

Sume licitate în timp real

Exemplu de sume licitate similare: mâncare cu livrare la domiciliu, mâncare la pachet.
Mâncare cu livrare la
domiciliu
Mâncare la pachet
Mâncare la pachet
RON
RONRON

Atrageți publicul la momentul potrivit

Licitarea inteligentă asigură optimizarea reală în timpul licitației. Aceasta setează sume licitate pentru fiecare licitație, nu doar de câteva ori pe zi. Astfel, puteți să adaptați sumele licitate la căutarea unică a fiecărui utilizator.

Exemplu de sume licitate similare: mâncare cu livrare la domiciliu, mâncare la pachet.
Mâncare cu livrare la
domiciliu
Mâncare la pachet
Mâncare la pachet
RON
RONRON

Semnale

O ilustrație cu un ciocănel într-un cerc de pictograme care reprezintă factorii contextuali.

Măriți numărul de conversii cu miliarde de combinații de semnale

În locul câtorva ajustări simple, Licitarea inteligentă evaluează toți factorii contextuali relevanți. Printre aceștia se numără termenul de căutare, dispozitivul, browserul, limba și ora.

O ilustrație cu un ciocănel într-un cerc de pictograme care reprezintă factorii contextuali.

Generați valoare

Un grafic de cuantificare a veniturilor și conversiilor.
Venit
Conversii

Licitați pentru valorile conversiilor pentru a vă maximiza rentabilitatea investiției

Nu toate conversiile sunt la fel. Unele sunt mai valoroase. Măsurarea valorilor conversiilor și licitarea pentru acestea vă ajută să găsiți clienți mai valoroși.

Un grafic de cuantificare a veniturilor și conversiilor.
Venit
Conversii

Maximizați vânzările

O femeie care lucrează la o florărie se uită pe tabletă cu o suprapunere care prezintă conversiile online în raport cu cele prin vizite în magazin.
Vânzări online
Vânzări offline

Sumă licitată pentru vânzări online și în magazin

Maximizați numărul total de vânzări, indiferent dacă au loc online sau în magazin. Puteți să măsurați și să optimizați vizitele în magazin sau vânzările în magazin generate de anunțurile online.

O femeie care lucrează la o florărie se uită pe tabletă cu o suprapunere care prezintă conversiile online în raport cu cele prin vizite în magazin.
Vânzări online
Vânzări offline
Un client Google Ads discută cu un expert Google Ads prietenos

Colaborați cu un expert Google Ads pentru a configura prima campanie

  • Vă vom ține la curent cu cele mai recente actualizări ale platformei
  • Vom concepe un plan media care să folosească în cel mai bun mod bugetul dvs.
  • Vă vom ajuta să vă lansați prima campanie cu sfaturi practice
Începeți acum

Începeți să folosiți Licitarea inteligentă

Licitarea automatizată vă poate ajuta să oferiți performanțe mai bune și să economisiți timp. Consultați aceste module pentru a afla cum vă pot ajuta aceste strategii de licitare să vă atingeți obiectivele comerciale.

  • Optimizați sumele licitate și bugetele

    Peste 80% dintre advertiserii Google folosesc Licitarea automatizată.

  • Licitați pentru ce este mai important pentru dvs.

    În medie, advertiserii care trec de la strategia de licitare Sumă CPA vizată la Rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare pot înregistra o creștere de 14% a valorii conversiilor, cu o rentabilitate similară a cheltuielilor publicitare.